Dažnai Užduodami Klausimai
Dažnai Užduodami Klausimai
Kokiais Būdais Galime Susisiekti?
Susisiekti galite el. paštu info@vakava.lt arba telefono numeriu +370 604 42306
Klientų aptarnavimas telefonu:
Darbo dienomis: 9h - 16h
Visus el. laiškus siekiame atsakyti tą pačią darbo dieną!
Kaip Padaryti Užsakymą?
Užsakymą atlikti galite keliais būdais:
1. Greitai ir paprastai atliekant užsakymą per mūsų el. parduotuvę. Prekes krepšelyje galite apmokėti kortele, per el. bankininkystę arba pasirinkus mokėjimą bankiniu pavedimu.
2. Kitas būdas - susisiekti el. paštu į info@vakava.lt. Pridėkite prekės nuorodą arba pavadinimą ir nurodykite norimą kiekį, bei pristatymo informaciją. Pašto kodas būtinas.
Per Kiek Laiko Gausiu Užsakymą?
Visus užsakymus pateiktus iki 12h pristatome kitą darbo dieną. Vėliau atlikti užsakymai pristatomi per 1 - 2 darbo dienas.
Naudojame Venipak kurjerių paslaugas. Pristatymas nemokamas.
Kokia Vakava Prekių Grąžinimo Politika?
Mums itin svarbu patenkinti klientai. Todėl teikiame 100% pinigų grąžinimo garantiją. Jei kilo bet kokių problemų dėl jūsų užsakymo, kviečiame raštu susisiekti info@vakava.lt ir padėsime tai išspręsti.
Kas Daro Mus Išskirtiniais?
Mūsų tikslas - teikti geriausias kavos paslaugas tikriems kavos entuziastams ir mėgėjams. Mes siekiame teikti žemiausias rinkos kainas, itin greitą pristatymą ir be abejo, ypatingai skanią kavą, kurios norėsis vėl ir vėl.
Ar mums sekasi? Esamų klientų nuomones rasite atsiliepimuose!
Kokiems Kavos Aparatams Ir Ruošimo Būdams Tinka Jūsų Prekės?
Visos kavos pupelės bei maltos kavos, kurias siūlome yra tinkamos visiems ruošimo būdams bei kavos aparatams.
Tad drąsiai rinkitės tai, kas jums patinka labiausiai, be jokių suvaržymų!
Turite Daugiau Klausimų? Parašykite Mums!
Siekiame visas klientų užklausas atsakyti tą pačią darbo dieną. Kilus klausimų apie prekes, atsiskaitymą, prenumeratą ar pan. kviečiame kreiptis dabar!